Imperia Online Turkey  
Kasım 29, 2021, 07:20:51 ÖÖ *
Hoşgeldiniz, Ziyaretçi.Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.
E-posta adresinize aktivasyon iletisi gelmediyse lütfen buraya tıklayın.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
 
   Ana Sayfa   Yardım Ara Giriş Yap Kayıt  
Sayfa: [1] 2 3 ... 18   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: oyun hakkındaki somut önerileriniz  (Okunma Sayısı 51487 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
catwalk
Çavuş
**

Karma: +8/-10
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 54


Üyelik Bilgileri
« : Kasım 07, 2008, 12:52:19 ÖS »

Arkadaşlar oyun hakkındaki somut önerileriniz çok kısa olarak yazarsanız memnun olurum mümkünse her seferinde tek öneri ve tek öneriye cevap yazarsanız memnun olurum.İlk ben başlıyorum

Madenlere yapılan saldırılarda savaş hazırlık zamanı ittifak savaşında olduğu gibi 40 dk kadan 10 dk kaya inemez mi?
« Son Düzenleme: Kasım 17, 2008, 01:07:37 ÖS Gönderen: blues » Kayıtlı
sosyopat
Çavuş
**

Karma: +13/-16
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 63


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #1 : Kasım 07, 2008, 06:21:57 ÖS »

şu ordu bakım masrafını kaldırın oyundan başakda bir şey istemem yani ordu beslemek ne kdar zor oluyor ya=)))))))))))


blues: olmaz
« Son Düzenleme: Şubat 12, 2009, 12:24:32 ÖS Gönderen: blues » Kayıtlı
catwalk
Çavuş
**

Karma: +8/-10
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 54


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #2 : Kasım 07, 2008, 06:38:47 ÖS »

Arkadaşım somut öneriler konunun başlığı :)Bu biraz fazla hayalci oldu ama kaldırırlarsada hayır demem tabi ki Smiley
« Son Düzenleme: Kasım 17, 2008, 01:10:10 ÖS Gönderen: blues » Kayıtlı
fnrbhce
Yüzbaşı
****

Karma: +92/-133
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 386



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #3 : Kasım 07, 2008, 06:41:54 ÖS »

benim tek istedğiim bonus kaynağın geri gelmesi

blues: olmaz
« Son Düzenleme: Şubat 12, 2009, 12:25:00 ÖS Gönderen: blues » Kayıtlı


akpiyanist
Teğmen
***

Karma: +101/-37
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 159



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #4 : Kasım 08, 2008, 12:44:17 ÖÖ »

yağma savaşının kaldırılması

blues: olmaz
« Son Düzenleme: Şubat 12, 2009, 12:25:19 ÖS Gönderen: blues » Kayıtlı

HERKES ÖLÜR AMA HERKES GERÇEKTEN YAŞAYAMAZ YAPTIKLARIMIZ SONSUZLUKTA YANKILANACAKTIR....
airman_01
Ziyaretçi
« Yanıtla #5 : Kasım 08, 2008, 12:59:10 ÖÖ »

bence imperyal tümüyle kaldırılsın en güzel çözüm bu bizde kurtuluruz böylece Smiley)

blues: ..ummmm  *SCRATCH*  OLMAZ  Grin
« Son Düzenleme: Şubat 12, 2009, 12:25:59 ÖS Gönderen: blues » Kayıtlı
zmx
Yüzbaşı
****

Karma: +66/-116
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 265


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #6 : Kasım 08, 2008, 06:24:47 ÖS »

casus gönderirken kaç casus göndermek istediğimizi sorabilir... yada belli bi sayı belirleriz ayarlardan hep okadar casus gönderir mesela... çok mu ogame vari oldu ne Tongue Huh?

blues:
Alıntı
casus gönderirken kaç casus göndermek istediğimizi sorabilir
öyle değil mi şuan  *SCRATCH*
« Son Düzenleme: Şubat 12, 2009, 12:26:53 ÖS Gönderen: blues » Kayıtlı

Ты меня и любишь и не любишь.я тебя ненавижу
ш туув ещ пщ
akpiyanist
Teğmen
***

Karma: +101/-37
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 159



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #7 : Kasım 08, 2008, 06:47:33 ÖS »

ali abi seninkide kökten çözüm ama biz oyuna alışmışız başka bir tane buluruz Grin:D:D
« Son Düzenleme: Kasım 17, 2008, 01:10:49 ÖS Gönderen: blues » Kayıtlı

HERKES ÖLÜR AMA HERKES GERÇEKTEN YAŞAYAMAZ YAPTIKLARIMIZ SONSUZLUKTA YANKILANACAKTIR....
JRRTS
Er
*

Karma: +0/-1
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 10


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #8 : Kasım 11, 2008, 11:25:44 ÖS »

bence yağma olayı kale yıkılınca olabilmeli ki kalenin sağlamlığı hiç olmazsa bi işe yarasın kaleyi yıkmadan yağma olmamalı yazık değilmi o kadar köylüye yaw valla insan üzülüyo helvalarını yiye yie bi hal olduk

blues: Kale kuşatması diye saldırı tipi var
« Son Düzenleme: Şubat 12, 2009, 12:35:54 ÖS Gönderen: blues » Kayıtlı
deja_vuuu
Ziyaretçi
« Yanıtla #9 : Kasım 17, 2008, 11:21:10 ÖÖ »

Arkadaşlar oyun hakkındaki somut önerileriniz çok kısa olarak yazarsanız memnun olurum mümkünse her seferinde tek öneri ve tek öneriye cevap yazarsanız memnun olurum.İlk ben başlıyorum

Madenlere yapılan saldırılarda savaş hazırlık zamanı ittifak savaşında olduğu gibi 40 dk kadan 10 dk kaya inemez mi?
amma yaptın atıl kardeşim. Tabi senin için hava hoş gelene gidene dalıyorsun. Sana pek saldıran da olmuyor. Bırakta adamlar senden kaynaklarını bari kaçırsınlar:)Smiley
« Son Düzenleme: Kasım 17, 2008, 01:11:04 ÖS Gönderen: blues » Kayıtlı
deja_vuuu
Ziyaretçi
« Yanıtla #10 : Kasım 17, 2008, 11:37:42 ÖÖ »

Kaynakları bir eyaletten diğerine taşımak için kullandığımız yük ambarı ya da "Hareket halindeki kaynaklar" oyunda neredeyse en çok kullandığımız özellik. Herkesin bildiği gibi, kaynakların miktarını seçip diğer eyalete gönderdiğimizde,  sayfa yenileniyor ve kaynaklar diğer eyalete doğru yola koyuluyor. Buraya kadar herşey güzel ancak kaynakların taşınması için gerekli süre geçip kaynak istenilen eyalete ulaştığında "Yük ambarı ulaştı" yazıyor, tekrar sayfayı yenilememiz gerekiyor, buna da tamam. Yeni gelen sayfada "boşalt" tuşu aktif oluyor, o da iyi. Ancak bu tuşa bastığımızda gelen sayfaya hiçbir anlam veremiyorum. Sadece "Ambar başarıyla boşaltıldı" gibi saçmasapan bir açıklama başka hiçbir fonksiyonu olmayan, tekrar yenilemeye ihtiyaç duyduğumuz gereksiz bir sayfayla karşılaşıyoruz.
Öncelikle anlamadığım yük ambarının boşaltılmasının başarısızlıkla sonuçlanma ihtimali var mı? Yoksa başarıyla boşaltığını neden bize haber veriyor. Onu da geçelim, neden gelen sayfada sadece bu gereksiz açıklama var?
Sonuçta, teknik olarak yapılmasında bir sakınca var mıdır yok mudur bilmiyorum ama, yükleri boşalttığımızda gelen sayfanın "Hareket halindeki kaynaklar" a bastığımda gelen sayfanın aynısı olmasını, eğer çok mühimse "Kaynaklar başarıyla(!) boşaltıldı" açıklamasının da bunun altında ya da üstünde görüneceği bir sayfa olmasını öneriyorum.
Görünüşte çok da önemli olmayan bir ayrıntı gelebilir ancak bunu o kadar çok kullanıyoruz ki bir süre sonra o gereksiz açıklama ve sayfa zaman kaybına yol açıyor ve sinir bozuyor.
Umarım dikkate alınır. Teşekkür ederim.


Güzel bi ayrıntıya barnak basmışsın bunu iki yoldan çözebiliriz. 1 ) Kaynakların otomatik olarak boşaltılamasını engellersiniz ve boşalt butonunun yanıan bi buton daha eklersiniz. o butonun adı da geri çağır olabilir. Bazen yanlışlık oluyo 1500 nüfuslu eyalete 1 m kaynak aktardığım oldu:)Smiley

blues: olmaz. yanlışlıkla kaynak aktardığınızda bu kaynağı geri taşıyabilirsiniz
« Son Düzenleme: Şubat 12, 2009, 01:28:42 ÖS Gönderen: blues » Kayıtlı
e305e305
Çavuş
**

Karma: +5/-4
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 51


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #11 : Kasım 28, 2008, 07:59:03 ÖS »

arkadaslar bise solicem ben diyar türkish 3 deyim ve benim bir ittifağım var bi ittifağa savaş açıoruz ve ittifağa -99 puan farkla yenilirken adamlar ittifaklarını dağıtıo ve savaşı kazanmış oluolar bence bu çok saçma ve hiç gerçekçi değil adamlar savaştan kaçıo ve kazanan onlar oluo bunun deyistirilmesi gerekir bence saten -99 puanla yeniliyoduk ve savaşın bitmesine yanlış hatırlamıosam 5 gün vardı -99 puan hemen kapatılabilecek bi puan bence bole durumlarda savaştan kaçanların kaybetmeleri gerekir

blues: savaşı kazanan ittifak fayda elde etmiyor bunu yaparak.. ittifak dağıtılarak bu zafer kime ait oluor  *hmm*
« Son Düzenleme: Şubat 12, 2009, 02:36:38 ÖS Gönderen: blues » Kayıtlı
e305e305
Çavuş
**

Karma: +5/-4
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 51


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #12 : Kasım 28, 2008, 08:05:53 ÖS »

arkadaslar lütfen sizde benim görüsüme katılıosanız oyun kurucularına mesaj atın
Kayıtlı
sosyopat
Çavuş
**

Karma: +13/-16
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 63


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #13 : Aralık 01, 2008, 07:20:11 ÖS »

arkadaslar bise solicem ben diyar türkish 3 deyim ve benim bir ittifağım var bi ittifağa savaş açıoruz ve ittifağa -99 puan farkla yenilirken adamlar ittifaklarını dağıtıo ve savaşı kazanmış oluolar bence bu çok saçma ve hiç gerçekçi değil adamlar savaştan kaçıo ve kazanan onlar oluo bunun deyistirilmesi gerekir bence saten -99 puanla yeniliyoduk ve savaşın bitmesine yanlış hatırlamıosam 5 gün vardı -99 puan hemen kapatılabilecek bi puan bence bole durumlarda savaştan kaçanların kaybetmeleri gerekir
kardeş sizin itifak hangisi acaba birde kaçan taraf kim.
Kayıtlı
e305e305
Çavuş
**

Karma: +5/-4
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 51


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #14 : Aralık 01, 2008, 08:54:51 ÖS »

kardes biz şimdi bi ittifakla savaşıoruz bizim adamlardan biri onlara yenilio ve -99 puan geriye düsüoruz ama savaşın bitmesine 5 gün var -99 puan 5 gün değil yarım günde rahat kapatılabilecek bi puan ama düsman ittifağın üyeleri ittifakları öne geçer geçmez ittifaklarından ayrılıolar ve farkı kapatmak için savaşacak kimse kalmıyor yani adamlar savaştan kaçıo ve savaştan galip ayrılıyolar bence bu saçma savaştan kaçanların yenilmeleri gerekir benim görüsüm
Kayıtlı
Sayfa: [1] 2 3 ... 18   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

MySQL Kullanıyor PHP Kullanıyor Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC XHTML 1.0 Uyumlu! CSS Uyumlu!