Imperia Online Turkey  
Mart 06, 2021, 04:37:26 ÖÖ *
Hoşgeldiniz, Ziyaretçi.Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.
E-posta adresinize aktivasyon iletisi gelmediyse lütfen buraya tıklayın.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
 
   Ana Sayfa   Yardım Ara Giriş Yap Kayıt  
Anket
Soru: 2012 ŞAMPİYONU
GALATASARAY
FENERBAHÇE
BEŞİKTAŞ
TRABZONSPOR
BURSASPOR

Sayfa: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 203   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: FUTBOL  (Okunma Sayısı 391681 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
fnrbhce
Yüzbaşı
****

Karma: +92/-133
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 386



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #60 : Kasım 07, 2008, 10:47:36 ÖS »

Kayıtlı


faikk
Teğmen
***

Karma: +60/-102
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 169


AşKa bAba DeDik B!z! yEt!M BırAkTı...


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #61 : Kasım 07, 2008, 11:44:09 ÖS »

 Grin Grin Grin
lo faik bu kadar abartma la önümüzde bi svaş var ona konsatre ol Grin Grin Grin
  Grin Grin Grin Grin tmm sen ıste yeter ben onu sakasına dedım sankı qercekte kavga mı yapcaz daha nerde oturdugunu bıle bılmıyom saygı sevgi cercevesınde anlasalım Grin
Kayıtlı

eastblood
doğukan
Binbaşı
*****

Karma: +168/-189
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 788


KaÇ PaRa EdEr VaRlIğIn Ki YoKlUğUn BeN! AcItSıN...


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #62 : Kasım 08, 2008, 09:33:02 ÖÖ »

Grin Grin Grin  Grin Grin Grin Grin tmm sen ıste yeter ben onu sakasına dedım sankı qercekte kavga mı yapcaz daha nerde oturdugunu bıle bılmıyom saygı sevgi cercevesınde anlasalım Grin
Grin *hahaha* *hahaha* *hahaha*   ne diyim hayalperestlık bu gsnınkı  *hahaha*
Kayıtlı

fnrbhce
Yüzbaşı
****

Karma: +92/-133
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 386



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #63 : Kasım 08, 2008, 09:39:16 ÖÖ »

Grin *hahaha* *hahaha* *hahaha*   ne diyim hayalperestlık bu gsnınkı  *hahaha*
Grin
Kayıtlı


buruf48
Ziyaretçi
« Yanıtla #64 : Kasım 08, 2008, 11:12:25 ÖÖ »

tamam şaka yaparız dalga geçeriz ama kavga istemediğimiz bişey yarın kadıköydeyim iş gereği haydarpaşda çalışıyorum  yine olay çıkar gsliler gelir iskeleye polis filan olmamamsı grekeen şeyler
Kayıtlı
faikk
Teğmen
***

Karma: +60/-102
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 169


AşKa bAba DeDik B!z! yEt!M BırAkTı...


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #65 : Kasım 08, 2008, 11:30:14 ÖÖ »

 Grin Smiley Smiley
Grin *hahaha* *hahaha* *hahaha*   ne diyim hayalperestlık bu gsnınkı  *hahaha*
Grin Grin Grin Grin Grin
Kayıtlı

eastblood
doğukan
Binbaşı
*****

Karma: +168/-189
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 788


KaÇ PaRa EdEr VaRlIğIn Ki YoKlUğUn BeN! AcItSıN...


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #66 : Kasım 08, 2008, 12:32:46 ÖS »

Grin Smiley Smiley Grin Grin Grin Grin Grin
Grin Grin Grin Grin *hahaha* *hahaha*
Kayıtlı

HaKaNCan
Ziyaretçi
« Yanıtla #67 : Kasım 08, 2008, 02:06:32 ÖS »


YA 11 KİŞİ OLSAYDIK




Bir resim daha eklicem P.tesi Grin Grin Grin Grin Grin
Kayıtlı
eastblood
doğukan
Binbaşı
*****

Karma: +168/-189
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 788


KaÇ PaRa EdEr VaRlIğIn Ki YoKlUğUn BeN! AcItSıN...


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #68 : Kasım 08, 2008, 02:30:03 ÖS »

yav gözünüzü seveyim yapmayın acın fb - gs arasındakı maclara bakın anlıcanız kımın ezık oldugunu yaa yapmayın gırın bulun bı okuyun nekadar cok ezılmıssınız
Kayıtlı

buruf48
Ziyaretçi
« Yanıtla #69 : Kasım 08, 2008, 02:33:36 ÖS »

bişey dikkatinizi çekdimi stad ali samiyen diyo fil tarihindeki maça  Grin Grin Grin Grin
Kayıtlı
c4nsu
Asii(cadıı) - Kontes Dracula
Binbaşı
*****

Karma: +465/-420
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 890


ya sen...?


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #70 : Kasım 08, 2008, 06:26:38 ÖS »

takım taraftarlarının böle fotograflarla takımları  rencide etmelerine karşıım ayrıca bir maçta 100 yıllık takım mı değişicek allah ınızı severseniz
Kayıtlı

"Kişi başına düşen 'insan' sayısı her geçen gün azalıyor."
FORUM HEPİMİZİNN...!

'Bana göre bir ceset, canlı bir bedenin taşıyamayacağı bir güzellik ve saygınlık taşır.'
J
star_man
Çavuş
**

Karma: +46/-51
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 63


Ne SeNLe OLuYoR NeDe SeNSiZ


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #71 : Kasım 08, 2008, 07:28:20 ÖS »

İlk 20’deki tek Türk takımı
UEFA Kupası’na süper başlayan Galatasaray, Avrupa’da tekrar yükselişe geçti. Elemeler dahil grupta önce Olympiakos sonra Benfica’yı deviren Sarı-Kırmızılılar, UEFA’nın 2008-09 sezonu takım katsayısı sıralamasında 15. sıraya yükseldi. Aslan, 4 maçta 8 puan kazandı ve 9.1000 katsayısını yakaladı. İlk 20 içindeki tek Türk takımı olan Galatasaray’ın bulunduğu listede 200’ün üzerinde ekip var.

Fenerbahçe 46., Beşiktaş 74.
Fenerbahçe Şampiyonlar Ligi’ndeki 4 maçta 5 puan ve 6.1000 takım katsayısı ile 46. sırada yer alıyor. Zirvede ise Juventus var. Galatasaray’ın geride bıraktığı rakipler arasında Roma, Real Madrid, Porto, Fiorentina, Sevilla ve Schalke gibi devler bulunuyor. Ufak bir de hatırlatma... Bu sezon UEFA Kupası gruplarında temsilcimiz, 2. karşılaşmaların ardından kalesinde gol görmeyen tek takım...

 

UEFA SIRALAMASI 2008/09
Takım Ülke T.Katsayısı
1.Juventus İtalya 11.4750
2.Barcelona İspanya 11.4125
3.İnter İtalya 10.4750
4.Liverpool İngiltere 10.4440
Arsenal İngiltere 10.4440
M.United İngiltere 10.4440
7.A.Madrid İspanya 10.4125
Villarreal İspanya 10.4125
9.Lyon Fransa 10.2570
10.B.Münih Almanya 10.2375
15.GALATASARAY TÜRKİYE 9.1000
46.FENERBAHÇE TÜRKİYE 6.1000
74.BEŞİKTAŞ TÜRKİYE 3.1000
84.KAYSERİSPOR TÜRKİYE 2.1000




alıntıdır bilgilendirmek istedim farkımızı anlayın diye Grin benfica yıda yenmek kolay değil sahasında Grin
Kayıtlı
imperialis
Ziyaretçi
« Yanıtla #72 : Kasım 08, 2008, 09:23:11 ÖS »

bişey dikkatinizi çekdimi stad ali samiyen diyo fil tarihindeki maça  Grin Grin Grin Grin
fil tarihi derken  Huh?
Kayıtlı
faikk
Teğmen
***

Karma: +60/-102
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 169


AşKa bAba DeDik B!z! yEt!M BırAkTı...


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #73 : Kasım 08, 2008, 09:40:58 ÖS »


YA 11 KİŞİ OLSAYDIK




Bir resim daha eklicem P.tesi Grin Grin Grin Grin Grin
Grin Grin Grin Grin :Dzuhaha tebrık ederım dostum doruları yazmısın
Kayıtlı

faikk
Teğmen
***

Karma: +60/-102
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 169


AşKa bAba DeDik B!z! yEt!M BırAkTı...


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #74 : Kasım 08, 2008, 09:42:47 ÖS »

İlk 20’deki tek Türk takımı
UEFA Kupası’na süper başlayan Galatasaray, Avrupa’da tekrar yükselişe geçti. Elemeler dahil grupta önce Olympiakos sonra Benfica’yı deviren Sarı-Kırmızılılar, UEFA’nın 2008-09 sezonu takım katsayısı sıralamasında 15. sıraya yükseldi. Aslan, 4 maçta 8 puan kazandı ve 9.1000 katsayısını yakaladı. İlk 20 içindeki tek Türk takımı olan Galatasaray’ın bulunduğu listede 200’ün üzerinde ekip var.

Fenerbahçe 46., Beşiktaş 74.
Fenerbahçe Şampiyonlar Ligi’ndeki 4 maçta 5 puan ve 6.1000 takım katsayısı ile 46. sırada yer alıyor. Zirvede ise Juventus var. Galatasaray’ın geride bıraktığı rakipler arasında Roma, Real Madrid, Porto, Fiorentina, Sevilla ve Schalke gibi devler bulunuyor. Ufak bir de hatırlatma... Bu sezon UEFA Kupası gruplarında temsilcimiz, 2. karşılaşmaların ardından kalesinde gol görmeyen tek takım...

 

UEFA SIRALAMASI 2008/09
Takım Ülke T.Katsayısı
1.Juventus İtalya 11.4750
2.Barcelona İspanya 11.4125
3.İnter İtalya 10.4750
4.Liverpool İngiltere 10.4440
Arsenal İngiltere 10.4440
M.United İngiltere 10.4440
7.A.Madrid İspanya 10.4125
Villarreal İspanya 10.4125
9.Lyon Fransa 10.2570
10.B.Münih Almanya 10.2375
15.GALATASARAY TÜRKİYE 9.1000
46.FENERBAHÇE TÜRKİYE 6.1000
74.BEŞİKTAŞ TÜRKİYE 3.1000
84.KAYSERİSPOR TÜRKİYE 2.1000




alıntıdır bilgilendirmek istedim farkımızı anlayın diye Grin benfica yıda yenmek kolay değil sahasında Grin

bu da gsnın farkı
Kayıtlı

Sayfa: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 203   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

MySQL Kullanıyor PHP Kullanıyor Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC XHTML 1.0 Uyumlu! CSS Uyumlu!