Imperia Online Turkey  
Aralık 05, 2021, 01:16:10 ÖÖ *
Hoşgeldiniz, Ziyaretçi.Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.
E-posta adresinize aktivasyon iletisi gelmediyse lütfen buraya tıklayın.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
 
   Ana Sayfa   Yardım Ara Giriş Yap Kayıt  
Sayfa: 1 [2] 3 4 ... 15   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: Ticaret Sistemi  (Okunma Sayısı 36057 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
SkiER
SiCiL
Binbaşı
*****

Karma: +153/-145
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 723



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #15 : Mart 31, 2009, 04:42:52 ÖS »

dur yaw sen kimden yanasın Grin
tarafsız Grin
Kayıtlı

c4nsu
Asii(cadıı) - Kontes Dracula
Binbaşı
*****

Karma: +465/-420
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 890


ya sen...?


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #16 : Mart 31, 2009, 04:44:40 ÖS »

gerçek hayatta mal satmadan önce masraf yaparsın satılmaz ise oda kendi cebinden gider demi? Wink

komisyon oLsun oLsun karşımdakii kişi 1m odunu bir çırpıda ticarete veriyor savaşın son 10dq sı ben ise 3 saatte gelmişim zaten birde zararı oLmayacak mıı cık cık cık
Kayıtlı

"Kişi başına düşen 'insan' sayısı her geçen gün azalıyor."
FORUM HEPİMİZİNN...!

'Bana göre bir ceset, canlı bir bedenin taşıyamayacağı bir güzellik ve saygınlık taşır.'
J
memati85
Teğmen
***

Karma: +43/-26
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 132



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #17 : Mart 31, 2009, 04:46:08 ÖS »

o zaman savaş sırasında ticaret kullanılamasın...bu şekilde daha mantıklı olur...
Kayıtlı

Biz bu vatanı karşılıksız sevdik
SkiER
SiCiL
Binbaşı
*****

Karma: +153/-145
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 723



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #18 : Mart 31, 2009, 04:47:03 ÖS »

komisyon oLsun oLsun karşımdakii kişi 1m odunu bir çırpıda ticarete veriyor savaşın son 10dq sı ben ise 3 saatte gelmişim zaten birde zararı oLmayacak mıı cık cık cık
o zaman of anını yakala
o zaman savaş sırasında ticaret kullanılamasın...bu şekilde daha mantıklı olur...
iyi fikir bence Smiley
Kayıtlı

c4nsu
Asii(cadıı) - Kontes Dracula
Binbaşı
*****

Karma: +465/-420
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 890


ya sen...?


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #19 : Mart 31, 2009, 04:49:06 ÖS »

o zaman savaş sırasında ticaret kullanılamasın...bu şekilde daha mantıklı olur...

o Olmaz yha sonuçta aynı adam bana da dalıyor karşılıklı dalıyoruz kaynak koklatmam ona Smiley yha oLsun ama saldırı anında komisyon ticaret 1 seviyesinden hesaplanabilir bu daha mantıklı vur dedik öldürdünüz yha Smiley
Kayıtlı

"Kişi başına düşen 'insan' sayısı her geçen gün azalıyor."
FORUM HEPİMİZİNN...!

'Bana göre bir ceset, canlı bir bedenin taşıyamayacağı bir güzellik ve saygınlık taşır.'
J
atıl
Ziyaretçi
« Yanıtla #20 : Mart 31, 2009, 05:12:10 ÖS »

Eğri oturup doğru konuşmak lazım ceza verilerek bu ticaret sisteminde hilenin önü kapatılamaz. Hileyi acemice yapan ceza alıyor uyanık davranana bir şey olduğu yok.( Daha fazla detaya inmek istemiyorum bu konuda) Sinekle mücadele için gider bataklığı kurutursun elinde bir gazete parçası alıp sinek peşinde koşmazsın. Bir diğer konuda bir malı bir fiyattan alıcağın zaman ok tuşuna bastığın fiyatın değişerek gerçekleşmesi kabul edilebilir bir şey değildir. Eğer o an o mal alındıysa yeni fiyattan işine geliyorsa malı alırsın veya almazsın. İğneyi batırdık şimdi sıra geldi çuvaldıza arkadaşlar yok artık öyle 3 köfte 5 kuruş artık ne kadar ekmek o kadar köfte. Bunları söylüyorumda zararı bana dokunmuyor mu dokunuyor ama biliyorum ki böylesi daha adil ve daha doğru. Eskiden biz olayı oyunun başında kopartırdık millet 5. eyaleti açarken biz 9-10 u açardık doğru dürüst adam kalmazdı 2x mizde şimdi kolaysa yap bakalım ( tabi ticarette hile yapmıyorsan). Eee peki çözümü nedir derseniz bence bunun 2 çözümü vardır. Ya ticarete alt ve üst taban getirilecek yada herkes piyasada ki malların ortalama fiyatından mal alabilecek.
Kayıtlı
c4nsu
Asii(cadıı) - Kontes Dracula
Binbaşı
*****

Karma: +465/-420
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 890


ya sen...?


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #21 : Mart 31, 2009, 05:14:58 ÖS »

Eğri oturup doğru konuşmak lazım ceza verilerek bu ticaret sisteminde hilenin önü kapatılamaz. Hileyi acemice yapan ceza alıyor uyanık davranana bir şey olduğu yok.( Daha fazla detaya inmek istemiyorum bu konuda) Sinekle mücadele için gider bataklığı kurutursun elinde bir gazete parçası alıp sinek peşinde koşmazsın. Bir diğer konuda bir malı bir fiyattan alıcağın zaman ok tuşuna bastığın fiyatın değişerek gerçekleşmesi kabul edilebilir bir şey değildir. Eğer o an o mal alındıysa yeni fiyattan işine geliyorsa malı alırsın veya almazsın. İğneyi batırdık şimdi sıra geldi çuvaldıza arkadaşlar yok artık öyle 3 köfte 5 kuruş artık ne kadar ekmek o kadar köfte. Bunları söylüyorumda zararı bana dokunmuyor mu dokunuyor ama biliyorum ki böylesi daha adil ve daha doğru. Eskiden biz olayı oyunun başında kopartırdık millet 5. eyaleti açarken biz 9-10 u açardık doğru dürüst adam kalmazdı 2x mizde şimdi kolaysa yap bakalım ( tabi ticarette hile yapmıyorsan). Eee peki çözümü nedir derseniz bence bunun 2 çözümü vardır. Ya ticarete alt ve üst taban getirilecek yada herkes piyasada ki malların ortalama fiyatından mal alabilecek.

*bravo* *bravo* katılıyorum abi ikisinden biri yapılsın hiçç değilse böyle zor oluyor.
Kayıtlı

"Kişi başına düşen 'insan' sayısı her geçen gün azalıyor."
FORUM HEPİMİZİNN...!

'Bana göre bir ceset, canlı bir bedenin taşıyamayacağı bir güzellik ve saygınlık taşır.'
J
SkiER
SiCiL
Binbaşı
*****

Karma: +153/-145
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 723



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #22 : Mart 31, 2009, 05:22:25 ÖS »

 *bravo*
Kayıtlı

mustanq
Çavuş
**

Karma: +20/-5
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 68



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #23 : Mart 31, 2009, 06:51:51 ÖS »

bende atıl abiye katılıyorum mal fiyatlarına sınır getirilmeli taban ve tavan fiyatlar konulmalı.diğer türlü zor geçilir bunun önüne...böyle giderse oyunu kuralına göre oynayan oyuncular yok olucak gibi..
Kayıtlı

Deli Olmuşsak Sewgimiz için oLduk, Sarhoş olmuşsak Aşkımız için Olmuşuzdur
_A_E_G_M_
Global Moderator
*

Karma: +643/-557
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1737



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #24 : Mart 31, 2009, 06:58:42 ÖS »

Eğri oturup doğru konuşmak lazım ceza verilerek bu ticaret sisteminde hilenin önü kapatılamaz. Hileyi acemice yapan ceza alıyor uyanık davranana bir şey olduğu yok.( Daha fazla detaya inmek istemiyorum bu konuda) Sinekle mücadele için gider bataklığı kurutursun elinde bir gazete parçası alıp sinek peşinde koşmazsın. Bir diğer konuda bir malı bir fiyattan alıcağın zaman ok tuşuna bastığın fiyatın değişerek gerçekleşmesi kabul edilebilir bir şey değildir. Eğer o an o mal alındıysa yeni fiyattan işine geliyorsa malı alırsın veya almazsın. İğneyi batırdık şimdi sıra geldi çuvaldıza arkadaşlar yok artık öyle 3 köfte 5 kuruş artık ne kadar ekmek o kadar köfte. Bunları söylüyorumda zararı bana dokunmuyor mu dokunuyor ama biliyorum ki böylesi daha adil ve daha doğru. Eskiden biz olayı oyunun başında kopartırdık millet 5. eyaleti açarken biz 9-10 u açardık doğru dürüst adam kalmazdı 2x mizde şimdi kolaysa yap bakalım ( tabi ticarette hile yapmıyorsan). Eee peki çözümü nedir derseniz bence bunun 2 çözümü vardır. Ya ticarete alt ve üst taban getirilecek yada herkes piyasada ki malların ortalama fiyatından mal alabilecek.

katılıyorum abi
Kayıtlı
NiCkSiZ_
Ziyaretçi
« Yanıtla #25 : Mart 31, 2009, 07:06:05 ÖS »

Eğri oturup doğru konuşmak lazım ceza verilerek bu ticaret sisteminde hilenin önü kapatılamaz. Hileyi acemice yapan ceza alıyor uyanık davranana bir şey olduğu yok.( Daha fazla detaya inmek istemiyorum bu konuda) Sinekle mücadele için gider bataklığı kurutursun elinde bir gazete parçası alıp sinek peşinde koşmazsın. Bir diğer konuda bir malı bir fiyattan alıcağın zaman ok tuşuna bastığın fiyatın değişerek gerçekleşmesi kabul edilebilir bir şey değildir. Eğer o an o mal alındıysa yeni fiyattan işine geliyorsa malı alırsın veya almazsın. İğneyi batırdık şimdi sıra geldi çuvaldıza arkadaşlar yok artık öyle 3 köfte 5 kuruş artık ne kadar ekmek o kadar köfte. Bunları söylüyorumda zararı bana dokunmuyor mu dokunuyor ama biliyorum ki böylesi daha adil ve daha doğru. Eskiden biz olayı oyunun başında kopartırdık millet 5. eyaleti açarken biz 9-10 u açardık doğru dürüst adam kalmazdı 2x mizde şimdi kolaysa yap bakalım ( tabi ticarette hile yapmıyorsan). Eee peki çözümü nedir derseniz bence bunun 2 çözümü vardır. Ya ticarete alt ve üst taban getirilecek yada herkes piyasada ki malların ortalama fiyatından mal alabilecek.
bende atıl abinin önerisine katılıyorum Smiley
Kayıtlı
papito87
Ziyaretçi
« Yanıtla #26 : Mart 31, 2009, 07:10:55 ÖS »

Eğri oturup doğru konuşmak lazım ceza verilerek bu ticaret sisteminde hilenin önü kapatılamaz. Hileyi acemice yapan ceza alıyor uyanık davranana bir şey olduğu yok.( Daha fazla detaya inmek istemiyorum bu konuda) Sinekle mücadele için gider bataklığı kurutursun elinde bir gazete parçası alıp sinek peşinde koşmazsın. Bir diğer konuda bir malı bir fiyattan alıcağın zaman ok tuşuna bastığın fiyatın değişerek gerçekleşmesi kabul edilebilir bir şey değildir. Eğer o an o mal alındıysa yeni fiyattan işine geliyorsa malı alırsın veya almazsın. İğneyi batırdık şimdi sıra geldi çuvaldıza arkadaşlar yok artık öyle 3 köfte 5 kuruş artık ne kadar ekmek o kadar köfte. Bunları söylüyorumda zararı bana dokunmuyor mu dokunuyor ama biliyorum ki böylesi daha adil ve daha doğru. Eskiden biz olayı oyunun başında kopartırdık millet 5. eyaleti açarken biz 9-10 u açardık doğru dürüst adam kalmazdı 2x mizde şimdi kolaysa yap bakalım ( tabi ticarette hile yapmıyorsan). Eee peki çözümü nedir derseniz bence bunun 2 çözümü vardır. Ya ticarete alt ve üst taban getirilecek yada herkes piyasada ki malların ortalama fiyatından mal alabilecek.

2.cisi eski sistemde mevcuttu bence olabilir 2.side  Grin
Kayıtlı
tucows_1
Er
*

Karma: +0/-3
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 7


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #27 : Nisan 01, 2009, 03:41:29 ÖS »

bulgarlar diyarlara 4-5 hesapla başlıyo ticarette hileye iyice açık konuma getirilmiş açıkçası üst sıralara oynamak istiyorsan hile kaçınılmaz bence birde saldırı altındayken nasıl oluyorda madenleri 48 saatliğine kaçırıyorsun süper yapmışlar valla İMPERİANIN SONU GELİYO ARKADAŞLAR
Kayıtlı
endgame
Erdem
Er
*

Karma: +0/-0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 2



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #28 : Nisan 01, 2009, 04:11:11 ÖS »

Merhaba arkadaşlar;
 Sizler için birkaç fikrim mevcut. Ticaret sistemi içerisinde umarım yardımcı olurlar...
 Öncelikli olarak
 1. Kale kuşatması saldırısındayken, kesinlikle ticaret kapalı olmalıdır.
Zaten çoğu zaman online olabiliyoruz ve kaynakları kaçırmak bence mümkün olmamalıdır.
 2. Ticaret sistemi içerisinde en düşük teklif oranı ''0.1'' dir. Bence bu yanlış bir tutum. Hiç yoktan insanların aklına kötü düşünceler geliyor ve insanoğlu doğası gereği çoğu zaman, afedersiniz ama beleşçi ya da işin kolayını kaçan bir canlıdır. Bu konuda size şunu önerebilirim ve yaşanan sorunların çoğuna bir çözüm olacağını düşünüyorum:
 Ticarette o an içerisinde teklifte olan kaynağın teklif miktarının %85 inin altında bir teklifin sunulması söz konusu olmamalıdır. Bu oranı hep beraber tartışıp ortak bi noktaya getirebiliriz. Hepimizin ayrı ayrı düşünce yapıları var, benim göremediğimi sizler görebilirsiniz. Eklemek istedğiniz bir fikir varsa buyrun hep beraber ortak bir karara varalım...
 Bu sorunu en kısa zamanda çözmek dileğiyle iyi günler...

 TEŞEKKÜRLER...
Kayıtlı
nowayout
d13 CloXs
Binbaşı
*****

Karma: +176/-210
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 601


d13 CloXs


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #29 : Nisan 01, 2009, 04:13:16 ÖS »

Merhaba arkadaşlar;
 Sizler için birkaç fikrim mevcut. Ticaret sistemi içerisinde umarım yardımcı olurlar...
 Öncelikli olarak
 1. Kale kuşatması saldırısındayken, kesinlikle ticaret kapalı olmalıdır.
Zaten çoğu zaman online olabiliyoruz ve kaynakları kaçırmak bence mümkün olmamalıdır.
 2. Ticaret sistemi içerisinde en düşük teklif oranı ''0.1'' dir. Bence bu yanlış bir tutum. Hiç yoktan insanların aklına kötü düşünceler geliyor ve insanoğlu doğası gereği çoğu zaman, afedersiniz ama beleşçi ya da işin kolayını kaçan bir canlıdır. Bu konuda size şunu önerebilirim ve yaşanan sorunların çoğuna bir çözüm olacağını düşünüyorum:
 Ticarette o an içerisinde teklifte olan kaynağın teklif miktarının %85 inin altında bir teklifin sunulması söz konusu olmamalıdır. Bu oranı hep beraber tartışıp ortak bi noktaya getirebiliriz. Hepimizin ayrı ayrı düşünce yapıları var, benim göremediğimi sizler görebilirsiniz. Eklemek istedğiniz bir fikir varsa buyrun hep beraber ortak bir karara varalım...
 Bu sorunu en kısa zamanda çözmek dileğiyle iyi günler...

 TEŞEKKÜRLER...
fikrine bir tek % kısmı hariç katılıyorum baştaki temel fiyat var ya belli oran onun % 50  altı ve üstü olmalı benec
Kayıtlı
Sayfa: 1 [2] 3 4 ... 15   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

MySQL Kullanıyor PHP Kullanıyor Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC XHTML 1.0 Uyumlu! CSS Uyumlu!