Imperia Online Turkey  
Haziran 17, 2021, 11:18:29 ÖÖ *
Hoşgeldiniz, Ziyaretçi.Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.
E-posta adresinize aktivasyon iletisi gelmediyse lütfen buraya tıklayın.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
 
  Ana Sayfa Yardım Ara Giriş Yap Kayıt  
  İletileri Göster
Sayfa: [1] 2 3 ... 139
1  IO - Klasik ve Versiyon 4 Diyarları / Türk diyarı 9 / Ynt: ZyZaPiN vs osmanlı : Eylül 02, 2010, 02:21:19 ÖÖ
diyarda ilk 6 ay savasanlar diyar sonunu gormez   Lips Sealed
ömerden ince detay laflar Grin tbrkler dostum guzel savaslar
2  IO - Klasik ve Versiyon 4 Diyarları / Genel sohbet / Ynt: FUTBOL : Temmuz 28, 2010, 06:56:37 ÖS
ben yanlıs bı polıtıka ızlıyor guti cok yaşlandı arkadaslar ben gerı donusumu olmayan bı transfer onun yerıne stoch u tercıh ederım genc yıldız hep boyle transferler olmalıkı kulupte kazanmalı Wink
3  IO - Klasik ve Versiyon 4 Diyarları / Genel sohbet / Ynt: Reel hayattaki resimleriniz ... : Temmuz 22, 2010, 11:04:51 ÖÖ
arkadaslar SAMSUNdayım gorusmek ısteyen ark olursa yazsın yarın bakarım msj a Smiley
4  IO - Klasik ve Versiyon 4 Diyarları / Genel sohbet / Ynt: FUTBOL : Temmuz 22, 2010, 11:02:35 ÖÖ
yıne mı yaa:D:D
5  IO - Klasik ve Versiyon 4 Diyarları / Genel sohbet / Ynt: Reel hayattaki resimleriniz ... : Temmuz 06, 2010, 12:32:24 ÖS
way gardasım benım Grin:D gzlll Grin
6  IO - Klasik ve Versiyon 4 Diyarları / Genel sohbet / Ynt: Yeni açılacak olan Blitz....10 mayıs 2010 : Mayıs 29, 2010, 10:33:10 ÖÖ
45 gunde 18 saldırı aldım 1 tanede galıbıyet vardı :SmileySmileySmileySmiley arkdaslar kaleyı artırın bı mıktarda asker basın kımse gelemyıor SmileySmiley
7  IO - Klasik ve Versiyon 4 Diyarları / Genel sohbet / Ynt: süper manzara :):)(oyundan) : Mayıs 19, 2010, 09:43:26 ÖS
td 10 burası bende sorunsuz acılıyor yav :S
8  IO - Klasik ve Versiyon 4 Diyarları / Genel sohbet / Ynt: süper manzara :):)(oyundan) : Mayıs 19, 2010, 08:19:27 ÖS
ilk günler olması imkansız 7  tane eyalet açık. Grin bol savaş var galiba  o diyarda. Grin
diyar 2.5 aylık arkadaslar Grin demıre bı baktım 50 altın a bıle vardı ama gec kaldım tam tas alacaktım 20k kadar bı baktım tas yok pıyasada ılk gıren taşda 9 altındı :Den yuksek puanlı 250kda ıste tahmın edın Grin
9  IO - Klasik ve Versiyon 4 Diyarları / Genel sohbet / süper manzara :):)(oyundan) : Mayıs 19, 2010, 06:36:03 ÖS
Grin
10  IO - Klasik ve Versiyon 4 Diyarları / RPG alanı / Ynt: OYUN: soru ve cevap : Mayıs 17, 2010, 10:11:01 ÖS
14 yada 10...

ilk defa kaç yaşında aşık oldun??
13
peki ya sen ?
11  IO - Klasik ve Versiyon 4 Diyarları / Genel sohbet / Ynt: şampiyon bursa : Mayıs 16, 2010, 10:57:23 ÖS
hayatımda ılk defa fenere uzuldum  Smiley

farkettınız mı bılmıyorum ama bence dunya futbol tarıhının en dramatık olayını yasadı fenerbahce
son dakıkalarda anons yapıldı bursa-bjk macı 2-2 diye butun stad costu mac bıttı herkes sahaya ındı komfetıler atıldı samp. kutlandı...... AMA BILMIYORLARDI SAMPIYON BURSAYDI  Grin

allah dusmanımın basına vermesın derız ya.. ıste bugun boyle bır olay yasandı
fenerlılere geçmıs olsun buyuk bır travma gerçektende....
şimdi suc sevınenlerdemı o anosu yapanlarda mı ?
12  IO - Klasik ve Versiyon 4 Diyarları / Genel sohbet / Ynt: FUTBOL : Mayıs 16, 2010, 10:12:04 ÖS
fener çok bastırdı sonuna kadar bırakmadılar ama trabzon şanslıydı...
ona kesınlıkle katılıyorum yaa tek kale ıdı mac resmen bı geldıler tam geldıler her seken top fbde kaldı ama sonuc bı turlugelmedı ne dıyelım TAKDİRİ İLAHİ inş sampıyon lıgınde basarı sağlar bu ıkı takımda
13  IO - Klasik ve Versiyon 4 Diyarları / Genel sohbet / Ynt: şampiyon bursa : Mayıs 16, 2010, 10:10:20 ÖS
aynen çünkü busa haketti . yenmedigi takım kalmadı nerdeyse bu sezon.
bursasporu tabıkı tbrık ederım asla sampyon olmasına karsı cıkmadım sadece tereddutlerım vardı halada var benım tek uzuldugum nokta fb ıyı oynadıgı macta sonucu bulamadı benıde yıkan bu oldu fbnın hıc bır macını kacırmm ya ısler yada fb tvde dınlerım ılk defa boyle bı rakam gordum orada 15 tane gol pozısyonuna 1 tane gol pozısyonu hayırlısı yaa dıcek fazla bıse yok
14  IO - Klasik ve Versiyon 4 Diyarları / Genel sohbet / Ynt: FUTBOL : Mayıs 16, 2010, 10:07:59 ÖS
3-0 dan 4-3  lük antep fener maçı ve liverpool milan şampiyonlar ligi finalini de es geçme...
onlarda bıle 15 tane golpozısyonu olmamıstır emınım yaa:S
15  IO - Klasik ve Versiyon 4 Diyarları / Genel sohbet / Ynt: lig şampıyonu : Mayıs 16, 2010, 09:02:36 ÖS
yok yaa yok 14 tane gol pozısyonu bı tane gol yok yaa:S:S vay anasını gitti arkadas gitti :S
Sayfa: [1] 2 3 ... 139
MySQL Kullanıyor PHP Kullanıyor Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC XHTML 1.0 Uyumlu! CSS Uyumlu!