Imperia Online България  
Ноември 29, 2020, 12:37:47 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
 
   Начало   Помощ Търси Вход Регистрация  
Страници: 1 [2]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: поредния бъг  (Прочетена 3083 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ksg1979
Лейтенант
***

Karma: +10/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 105



Профил
« Отговор #15 -: Декември 09, 2013, 23:25:27 »

мисия невъзжна е тва ама поне някои ме светне за правилата явно не важат в 5 цата а сме тръгнали 6 да пускаме
Активен
Vania
Community Manager
*

Karma: +251/-431
Неактивен Неактивен

Публикации: 4239


Профил
« Отговор #16 -: Декември 19, 2013, 17:13:03 »

Моля на вниманието на всички специалисти да ми обяснят как става това да биеш на 0 доблест
http://clip2net.com/s/6kuYjj  ей ви снимка от битката  *hihi* вземете обърнете малко внимание на версия 5 която е пълна с бъгове а не да се чудите във версия 6 кой на кого може стана булка  *hahaha*
с обич редови играч който се чуди за кво още се занимава с ИО  Grin
надявам се че някой ще ме отрази въобще а не да ме прати в 3 глуха  *hahaha* *hahaha* *hahaha*

В рунда, в който печели битката, армията бяга поради нисък морал. В този случай се изписва 0 като краен морал.
От толкова много спам в темата, не е чудно, че не съм и обърнала внимание.
Активен


Vania
Bulgarian Community Manager
bro555555
Лейтенант
***

Karma: +27/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 113



Профил
« Отговор #17 -: Декември 19, 2013, 17:24:39 »

Армията бяга поради нисък морал, но в същото време печели битката. С други думи печелиш битката и абдекираш след това Grin:D:D:D Няма по - голям абсурд от този отговор. Моля, ако някой разбира това, което Ваня обясни да поясни за по - глупавите като мен. В крайна сметка 2+2 = 4 или не?!
« Последна редакция: Декември 19, 2013, 17:31:31 от bro555555 » Активен
Светослав Живков
Редник
*

Karma: +1/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 2


Профил
« Отговор #18 -: Декември 19, 2013, 17:59:54 »

грешиш Бро, може да мислиш, че 1+1=2, което математически погледнато е абсолютно вярно, но ... я си представи, че събираш сено, една купа сено като я събереш с още една купа сено две купи сено ли получаваш? Не, естествено, като ги събереш купата сено пак е една, вярно, че е по-голяма, но си е една. Така че е вапрос на гледна точка, ако питаш един математик колко е едно плюс едно той ще ти каже, че е две, но ако попиташ един овчар ще трябва да се съгласиш, че купата сено пак си е една от където съвсем ясно е видно, че в зависимост от това с кого разговаряш получаваш различен резултат, сиреч ... не е лошо първо да си изясните за какво става въпрос, дали за овцете на село или за елементарна математика.  Smiley
Активен
Страници: 1 [2]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!