Lucky7
Редник
Karma: +7/-9
Неактивен
Публикации: 15
|
|
« Отговор #30 -: Март 12, 2008, 01:58:48 » |
|
The Mist - Невероятен филм и Страхотен съспенс
|
|
« Последна редакция: Март 12, 2008, 02:00:32 от Lucky7 »
|
Активен
|
|
|
|
the_knight
Гост
|
|
« Отговор #31 -: Март 12, 2008, 03:04:48 » |
|
Green mile Showshank redemption и двата са по Стивън Кинг, но не са на ужасите
|
|
|
Активен
|
|
|
|
ahilix
|
|
« Отговор #32 -: Март 12, 2008, 03:35:40 » |
|
Изкуплението Шоушенк - много хубав филм наистина.. Сигурно ли е че е по Стивън Кинг... На мен друго ми се върти в главата , но може би бъркам..
|
|
|
Активен
|
Музо, възпей оня гибелен гняв на Ахила Пелеев, който донесе безбройни беди на войските ахейски, прати в подземното царство душите на много герои, тях пък самите предаде за плячка на стръвните псета, пир за грабливите птици.
|
|
|
the_knight
Гост
|
|
« Отговор #33 -: Март 12, 2008, 03:42:42 » |
|
Изкуплението Шоушенк - много хубав филм наистина.. Сигурно ли е че е по Стивън Кинг... На мен друго ми се върти в главата , но може би бъркам.. сигурно е - книгата е четирилогия, забравих как се казваше, но "Изкуплението" е "Вечната пролет на надеждата"(или нещо от сорта - отдавна беше като я четох)
|
|
|
Активен
|
|
|
|
LCFDIVINE
|
|
« Отговор #34 -: Март 12, 2008, 09:31:04 » |
|
Hellraiser Collection, последната част е боза
|
|
|
Активен
|
|
|
|
Killa
Редник
Karma: +19/-11
Неактивен
Публикации: 20
|
|
« Отговор #35 -: Март 12, 2008, 09:44:17 » |
|
И аз да се включа с мойта класация, ще посочвам сравнително нови филми: 1. Безспорен победител за мен е филма FEARLESS с джет ли, в арената го няма, но в замундата може да го намерите - филма е уникален и по смисъл и по сюжет и естествено има доста бой:) 2. The Prestige - един феноменален филм от миналата година, така и не разбрах защо не взе оскар 3. Under Suspission с морган фрийман, джин хекман и моника белучи - много добър психологически трилър - не го препоръчвам на екшън маниаците 4. Interstate 60 - също много хубав филм 5. The MIST - хубав филм по Стивън Кинг. Имаше малко банални сцени, но като цяло не беше лош.
Ужаси - SAW FOREVER и 4те части, тия глупости с тексаските кланета и hills have eyes не ми допадат Анимация - рататуи, завръщането на немо, шрек и естествено айс ейдж и двете части
СЕРИАЛИ: 1.Heroes - то това ясно и по рейтинг и по гледаемост, другите не ме впечатляват особено, въпреки че и призъна и лост стават.
|
|
|
Активен
|
|
|
|
Fight
|
|
« Отговор #36 -: Март 12, 2008, 10:01:07 » |
|
@Skeletan, от списъка ти съм пропуснал да гледам 2 филма като не броя анимацията. Филма " Да напуснеш Лас Вегас" наистина е много добър. Принципно не харесвам китайски филми с побойща, но бих препоръчал на тези които не са гледали, да гледат Kung Fu Hustle. Уникален филм.
|
|
|
Активен
|
|
|
|
schnitzer
Гост
|
|
« Отговор #37 -: Март 12, 2008, 10:12:11 » |
|
5. The MIST - хубав филм по Стивън Кинг. Имаше малко банални сцени, но като цяло не беше лош.
Момента в супермаркета - "Кой може да стреля с пистолет ?" При наличието на трима военни, разбира се един продавач ще се намери. Малко има разлика с версията от 1980-та година, но за съжаление не мога да я намеря никъде... А като един заклет фен на Стивън Кинг - 2 класики : "Needful Things" http://zamunda.net/details.php?id=65371 и "Storm of the Century" http://zamunda.net/details.php?id=110420
|
|
|
Активен
|
|
|
|
smehh
Write the future®
Лейтенант
Karma: +1294/-581
Неактивен
Публикации: 201
|
|
« Отговор #38 -: Март 12, 2008, 10:15:28 » |
|
Момента в супермаркета - "Кой може да стреля с пистолет ?" При наличието на трима военни, разбира се един продавач ще се намери. Малко има разлика с версията от 1980-та година, но за съжаление не мога да я намеря никъде... А като един заклет фен на Стивън Кинг - 2 класики : "Needful Things" http://zamunda.net/details.php?id=65371 и "Storm of the Century" http://zamunda.net/details.php?id=110420този е любимия ми филм последния що годе хубав филм който гледах е "аз съм легенда"
|
|
« Последна редакция: Март 12, 2008, 10:18:29 от smehh »
|
Активен
|
|
|
|
schnitzer
Гост
|
|
« Отговор #39 -: Март 12, 2008, 10:22:57 » |
|
|
|
|
Активен
|
|
|
|
Krum
Community Manager
Karma: +957/-518
Неактивен
Публикации: 4047
|
|
« Отговор #40 -: Март 12, 2008, 11:41:50 » |
|
City of God City of Men
Бразилски филми представящи уличната действителност в бедните квартали на Рио де Жанейро, страхотни са!
|
|
|
Активен
|
предричам края на ИО до края на годината,ако тенденцията да се печели посредством всякакви приоми използвани от собствениците на играта продължи.
Давам Ви максимум 1-2 години живот на играта, а после да видим дали пророците грешат или този път ще познаят края
Отнети пророчески лицензи: 1
|
|
|
Skeletan
Подлеций
Капитан
Karma: +675/-272
Неактивен
Публикации: 441
В душата ми е мрака!
|
|
« Отговор #41 -: Март 12, 2008, 13:39:12 » |
|
City of God Инфантилна работа, актьорската игра не я търсете, защото липсва. Общо взето едвам се насилих да го догледам до края. Филм - фактология, в емоционално отношение - нула.
|
|
|
Активен
|
Компромисът е добър чадър, но лош покрив.
|
|
|
Negative
ImYourDJ
Лейтенант
Karma: +85/-192
Неактивен
Публикации: 127
|
|
« Отговор #42 -: Март 12, 2008, 13:53:38 » |
|
Препоръчвам на любителите на по-смислените филми творчествата на Мартин Скорсезе и Куентин Тарантино - за мен това са двама от най-великите филмови режисьори...
И по специално: Криминале, Четирите Стаи... Бандите на Ню Йорк, От Другата Страна
|
|
|
Активен
|
|
|
|
agent_n
НАСКЪРБЕН КЛАСИК
Майор
Karma: +391/-387
Неактивен
Публикации: 783
Аз nastrade-вечно недоволен-регистр. февруари 2006
|
|
« Отговор #43 -: Март 12, 2008, 14:43:46 » |
|
Ако става въпрос за сериали : " sleeper cell " , " jericho ", " lost " и виж ми подписа
|
|
|
Активен
|
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев ... Акълът е нещо, което можеш да раздаваш и без да имаш. ... Човек, който няма чувство за история, е като човек, който няма уши и очи ! ... Koга ще се оправи България ? *********************************************************
|
|
|
sir teo
|
|
« Отговор #44 -: Март 12, 2008, 18:25:33 » |
|
нещо и аз напоследък съм се отворил на сериалчета, ще изгледам предложените от Fight. Но за мен има един сериал - Stargate SG-1 (в замунда има всички сезони) Колкото до героите.... 4400 май повече ми хареса. Старецът и морето (1999) - може и да не сте гледали тази анимация
|
|
|
Активен
|
|
|
|
|