Imperia Online International
May 22, 2019, 15:36:16 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
   Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4 5   Go Down
  Print  
Author Topic: Rakyat Indonesia  (Read 17401 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
ravie
Private
*

Karma: +3/-6
Offline Offline

Posts: 4

dinosaur


« Reply #15 on: August 24, 2008, 14:34:46 PM »

Indonesia amat lemah sekali......... mudah mengalah mudah dikalahkan.......
hanya 2000 askar australia datang, timur, timur diserahkan............

masuk IO-10 Lawan Malaysia  *hahaha*

anda lah yg lemah.pulau aja nyerobot punya indonesia..
maklum kalian masih miskin sih..
masa ga punya pulau  *Grin* *Grin*..

kebudayaan aja ngambil dari indonesia  *hahaha* *hahaha*

berani masuk ke wilayah negara lain.
ngaku serumpun.

apakah kalian orang yg punya otak ? i guess no..
because just a few malaysian are good in IO
mostly of them sucks.like you  *Tongue* *Tongue* *Grin* *Grin*
« Last Edit: August 24, 2008, 14:39:53 PM by ravie » Logged

juventus rules !
nuno96
Private
*

Karma: +6/-7
Offline Offline

Posts: 27

there is nothing more to say


« Reply #16 on: August 24, 2008, 16:55:36 PM »

FREE THE DINOSAURS!!!!!!!!! *guns* *guns*
Logged

"The gods will be with us as we march into battle, they will be with us when we fight, they will be with us in death, they will be with us in VICTORY!!!!!!!!!!!!!!!!
ravie
Private
*

Karma: +3/-6
Offline Offline

Posts: 4

dinosaur


« Reply #17 on: August 24, 2008, 17:14:29 PM »

FREE THE DINOSAURS!!!!!!!!! *guns* *guns*

beware of phalanx  *Tongue* *Tongue*
Logged

juventus rules !
syafi
Sergeant
**

Karma: +1/-2
Offline Offline

Posts: 62


« Reply #18 on: August 24, 2008, 20:07:07 PM »

kah kah kah...... ...... memang serumpun kerana bangsa melayu
adalah pelarian dari jawa & sumatera semasa jajahan kerajaan chola di indonesia.

melayu itu sendiri berasal dari bahasa sanskrit, mermaksud pelarian.  *freak* ....
tanah semenanjung ini hanya tempat orang melayu melarikan diri dari jajahan.
kampung halaman negara asal masih ki tanah jawa & sumatera  *hahaha*

itu sebab di sebut serumpun. apa kamu tidak tahu sejarah ?   *xxx*

Indonesia (Rohan) di IO 10 kalah mudah  *black_eye*..
jika kamu mahu lawan datang la ....... Era baru kita konfrontasi  *hahaha*
Logged
nuno96
Private
*

Karma: +6/-7
Offline Offline

Posts: 27

there is nothing more to say


« Reply #19 on: August 25, 2008, 03:45:02 AM »

phalanx cant throw spears cause they so stupid *xxx*
Logged

"The gods will be with us as we march into battle, they will be with us when we fight, they will be with us in death, they will be with us in VICTORY!!!!!!!!!!!!!!!!
ravie
Private
*

Karma: +3/-6
Offline Offline

Posts: 4

dinosaur


« Reply #20 on: August 25, 2008, 14:21:23 PM »

kah kah kah...... ...... memang serumpun kerana bangsa melayu
adalah pelarian dari jawa & sumatera semasa jajahan kerajaan chola di indonesia.

melayu itu sendiri berasal dari bahasa sanskrit, mermaksud pelarian.  *freak* ....
tanah semenanjung ini hanya tempat orang melayu melarikan diri dari jajahan.
kampung halaman negara asal masih ki tanah jawa & sumatera  *hahaha*

itu sebab di sebut serumpun. apa kamu tidak tahu sejarah ?   *xxx*

Indonesia (Rohan) di IO 10 kalah mudah  *black_eye*..
jika kamu mahu lawan datang la ....... Era baru kita konfrontasi  *hahaha*


in r 10 ? lol..i can play better if i want.
come to r 3 and r 2 ,play in normal realm is harder than blitz..i will kill you in r 3 ofcourse..


gue juga dari sumatra..tepatnya sumatra barat  atau padang..
malaysia ngerebut makanan khas padang yaitu rendang. *guns* *guns* *guns*

give it back to my country !!!!!!!!!!
its mine...

and give ambalat ,, sipadan and ligitan  to my country ! dont brake our border !

btw whats your alliance name ?
Logged

juventus rules !
ravie
Private
*

Karma: +3/-6
Offline Offline

Posts: 4

dinosaur


« Reply #21 on: August 25, 2008, 14:27:27 PM »

phalanx cant throw spears cause they so stupid *xxx*

their spear is to heavy maybe..so they can't throw it . *Tongue* *Tongue*
Logged

juventus rules !
syafi
Sergeant
**

Karma: +1/-2
Offline Offline

Posts: 62


« Reply #22 on: August 26, 2008, 06:46:40 AM »


kah kah kah, sebelum memohon sipadan. ambil dulu Timur Timur..... ianya di tengah tengah negara kamu  *hahaha*
sipadan bersebelahan antara kedua negara, maka ianya mungkin milik kamu mungkin milik saya, tapi Timur timur di tengah tengah negara kamu, amat memalukan diberikan kebawah naungan australia  *freak*
Logged
KoSaC
Forum Staff
*

Karma: +504/-362
Offline Offline

Posts: 2624



« Reply #23 on: August 26, 2008, 12:57:31 PM »

phalanx cant throw spears cause they so stupid *xxx*
neh..its just mild mental retardation  *freak*
Logged


Everyone needs to believe in something.
I believe I'll have another beer. *bear*
ravie
Private
*

Karma: +3/-6
Offline Offline

Posts: 4

dinosaur


« Reply #24 on: August 26, 2008, 13:27:56 PM »

kah kah kah, sebelum memohon sipadan. ambil dulu Timur Timur..... ianya di tengah tengah negara kamu  *hahaha*
sipadan bersebelahan antara kedua negara, maka ianya mungkin milik kamu mungkin milik saya, tapi Timur timur di tengah tengah negara kamu, amat memalukan diberikan kebawah naungan australia  *freak*

pemilu di timor timur itu di curangin sama australia.. evil4 evil4
ada suara yg di palsukan oleh australia..makannya baca koran.. *Grin* *Grin* *Grin*
kalian tidak tahu ya ?
gue lebih ngerti negara gue daripada lo !!

liat sekarang timor timur..menjadi budak australia.. *YAHOO* *YAHOO* *YAHOO*
semua tergantung pada australia..

sedangkan saat masih bergabung dengan indonesia mereka di bangun  *Tongue* *Tongue*
Logged

juventus rules !
syafi
Sergeant
**

Karma: +1/-2
Offline Offline

Posts: 62


« Reply #25 on: August 26, 2008, 15:27:18 PM »


Budak australia di tengah tengah indonesia  *freak*
hantar aja bala tentera sebagaimana russia mengajar georgia kalau kamu berani  *hahaha*
Logged
ravie
Private
*

Karma: +3/-6
Offline Offline

Posts: 4

dinosaur


« Reply #26 on: August 26, 2008, 17:28:59 PM »

Budak australia di tengah tengah indonesia  *freak*
hantar aja bala tentera sebagaimana russia mengajar georgia kalau kamu berani  *hahaha*

ngapain kaya gitu..timor timur udah pengkhianat..
emang lo kira australia negara kecil ?
kalo di serang yg bantuin para bekas anggota NATO dan mereka negara persemakmuran sama seperti malaysia  *Grin* *Grin*

negara lo kalo perang pasti di bantu inggris..
karena negara lo itu persemakmuran bukan merdeka seperti orang indonesia yg harus mengorbankan nyawa dan harta,,
inget itu ! negara ini berjuang sendiri..
kalau malaysia di kasih sama inggris..jadi ya ga asik deh  *Grin* *Grin* *Grin* *Grin*
Logged

juventus rules !
syafi
Sergeant
**

Karma: +1/-2
Offline Offline

Posts: 62


« Reply #27 on: September 03, 2008, 11:53:31 AM »

 *hahaha* betul juga ya... pejuang kemerdekaan tanah malaya semuanya dipenjarakan oleh british lalu negara diserahkan kepada satu parti di malaysia untuk diselia..
Logged
ravie
Private
*

Karma: +3/-6
Offline Offline

Posts: 4

dinosaur


« Reply #28 on: September 04, 2008, 11:47:35 AM »

*hahaha* betul juga ya... pejuang kemerdekaan tanah malaya semuanya dipenjarakan oleh british lalu negara diserahkan kepada satu parti di malaysia untuk diselia..

pejuang indonesia malah di bunuh sama belanda  *suicide* *suicide*
Logged

juventus rules !
syafi
Sergeant
**

Karma: +1/-2
Offline Offline

Posts: 62


« Reply #29 on: September 08, 2008, 11:31:44 AM »

sama sama sibuk, berkelahi sesama sendiri sampai di jajah barat  *freak*
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 5   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!