Imperia Online International
March 29, 2024, 07:46:07 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
   Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4 ... 17   Go Down
  Print  
Author Topic: Svensktråden  (Read 36628 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Reaccão
Guest
« Reply #15 on: November 30, 2007, 15:03:59 PM »

Stop talking crazy, woman, and go make me a pot of tea....

Why do you, express to use to I (or: my Swedish translator) can't understand? it isn't the mass?
Logged
Hiske
Trusted Member
*

Karma: +561/-311
Offline Offline

Posts: 1477


I want a personalized magnet! :D


« Reply #16 on: November 30, 2007, 15:36:54 PM »

 :-\ I'm sorry... I'll stop talking...  :-\
Logged
Naylrod
Guest
« Reply #17 on: November 30, 2007, 18:29:04 PM »

Är det någon mer än jag som glömt vad den här tråden handlar om?
Logged
Naylrod
Guest
« Reply #18 on: November 30, 2007, 18:31:48 PM »

Btw. Jag har precis skickat lite folk till en av rumänerna som ni IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII startat krig mot idag, översänder en rapport när mina pöjkar gjort sitt!
Logged
Reaccão
Guest
« Reply #19 on: December 02, 2007, 08:11:07 AM »

Btw. Jag har precis skickat lite folk till en av rumänerna som ni IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII startat krig mot idag, översänder en rapport när mina pöjkar gjort sitt!

Tackar, tackar. Det tråkiga är att de inte slåss tillbaka...  X) X)
Logged
Naylrod
Guest
« Reply #20 on: December 02, 2007, 11:24:38 AM »

Tackar, tackar. Det tråkiga är att de inte slåss tillbaka...  X) X)

Det är ni väl vana vid  *Grin*
Logged
FinIceLord
Private
*

Karma: +2/-2
Offline Offline

Posts: 8


« Reply #21 on: December 06, 2007, 21:30:38 PM »

Fint med en egen svensk tråd här också. Skulle kunna vara skoj med ett forum för nordborna också.
Logged

War is the oldest form of diplomacy
Naylrod
Guest
« Reply #22 on: December 07, 2007, 09:52:00 AM »

Fint med en egen svensk tråd här också. Skulle kunna vara skoj med ett forum för nordborna också.

Posta här vetja, Det verkar inte vara så många här mer än jag och Mr Moderator så lite övriga nordbor kan vi nog stå ut med.  *Smiley*
Logged
FinIceLord
Private
*

Karma: +2/-2
Offline Offline

Posts: 8


« Reply #23 on: December 07, 2007, 14:52:54 PM »

Sant,här verkar nog vara lite dött. Som tur så kan största delen nordbor så pass bra engelska att vi ej behöver några översättningar av varken IO eller GIO. Det skulle dock kunna vara ganska intressant att iallafall försöka översätta GIO till fast svenska.
Själv så spelar jag inte ens IO för tillfället men jag hoppas det finns nordbor även där som aktivt terroriserar övriga europeer *Smiley*
Logged

War is the oldest form of diplomacy
Reaccão
Guest
« Reply #24 on: December 07, 2007, 15:04:19 PM »

Jorå, vi är två nordbor i vår allians som aktivt ser till att göra livet surt för övriga världen, med stor medverkan av Naylrod.
Logged
Naylrod
Guest
« Reply #25 on: December 07, 2007, 15:07:56 PM »

Jorå, vi är två nordbor i vår allians som aktivt ser till att göra livet surt för övriga världen, med stor medverkan av Naylrod.

En gör så gött en kan!

Jag försöker också att spamma så mycket jag bara kan i forumet....
« Last Edit: December 07, 2007, 15:08:39 PM by Naylrod » Logged
FinIceLord
Private
*

Karma: +2/-2
Offline Offline

Posts: 8


« Reply #26 on: December 07, 2007, 15:48:01 PM »

Det är positivt. Får nu se,började typ för tre dagar sen med GIO och blev överraskad eftersom det verkar vara ganska mycket annorlunda än IO.
Jag hade nog typt förväntat mig något lite halvfärdigt projekt med typ ändast nya namn men det är trevligt att se att dom har verkligen satsat på det ordentligt.
Några nordbor som hittat dit också eller är det IO som gäller?
Logged

War is the oldest form of diplomacy
Naylrod
Guest
« Reply #27 on: December 08, 2007, 23:35:47 PM »

Det är positivt. Får nu se,började typ för tre dagar sen med GIO och blev överraskad eftersom det verkar vara ganska mycket annorlunda än IO.
Jag hade nog typt förväntat mig något lite halvfärdigt projekt med typ ändast nya namn men det är trevligt att se att dom har verkligen satsat på det ordentligt.
Några nordbor som hittat dit också eller är det IO som gäller?

Jag skapade ett jonto på GIO, men blev inte långvarig. Gillade inte gränssnittet och insåg att tiden kommer inte att räcka till för att jobba mig in i det.
Logged
FinIceLord
Private
*

Karma: +2/-2
Offline Offline

Posts: 8


« Reply #28 on: December 09, 2007, 19:05:12 PM »

Jag tror nog det kommer att kräva mycket tid ifall man vill lira helt seriöst GIO och ifall man spelar dessutom IO så blir det nog lite svårt att få tiden att räcka, iallafall om man har ett socialt liv *Smiley*
Tror nog första eran blir lite halvseriöst yrande men får se,kanske bättre i nästa. Orkar inte spela domhär spelen så seriöst mera som nångång förr men det e ju trotts allt meningen man ska ha skoj och int försöka vara bäst.
Logged

War is the oldest form of diplomacy
Reaccão
Guest
« Reply #29 on: December 09, 2007, 21:27:00 PM »

Jag kan inte med att spela en 8 månaders era, och jag gillar inte gränssnittet, och jag orkar inte spela mer än en realm åt gången. Jag har visserligen ett konto, men jag kollar det varannan dag eller något.
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 ... 17   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!