Imperia Online International
April 26, 2024, 01:14:20 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
   Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 17   Go Down
  Print  
Author Topic: Svensktråden  (Read 36824 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
FinIceLord
Private
*

Karma: +2/-2
Offline Offline

Posts: 8


« Reply #30 on: December 10, 2007, 11:22:14 AM »

Håller nog med om att 8 månader är alltför långt. Blir ju så att man tröttnar i något skede på att logga in varje dag å försöka hålla sin arme vid liv och allt dedär.
Man blir antagligen tvungen att dra en ganska deffensiv taktik i något skede vilket e lite tråkit i långa loppet. Får se,har ju gott om tid att fundera på saken iallafall *Smiley*
Logged

War is the oldest form of diplomacy
Naylrod
Guest
« Reply #31 on: December 11, 2007, 09:20:38 AM »

Håller nog med om att 8 månader är alltför långt. Blir ju så att man tröttnar i något skede på att logga in varje dag å försöka hålla sin arme vid liv och allt dedär.
Man blir antagligen tvungen att dra en ganska deffensiv taktik i något skede vilket e lite tråkit i långa loppet. Får se,har ju gott om tid att fundera på saken iallafall *Smiley*

Usch ja! Jag kör 8-månaders i Realm 9 nu, har varit nära att hoppa av några gånger, men efter att ha vunnit några fina defense-segrar så är humöret på topp igen. Möjligtvis att jag hoppar över nästa era i R4 istället.
Logged
FinIceLord
Private
*

Karma: +2/-2
Offline Offline

Posts: 8


« Reply #32 on: December 11, 2007, 16:53:29 PM »

defence segrar? Dom är ganska sälsynta ändå. Speciellt när man e i krig så är det ganska omöjligt för man borde ambusha någons arme.
Min arme e sällan hemma om det e några allianskrig för den kan bli kortlivad då *Smiley*

Usch,ännu denhär veckan kvar i skolan, men sen e de jullov  *YAHOO*
Logged

War is the oldest form of diplomacy
Naylrod
Guest
« Reply #33 on: December 12, 2007, 23:28:24 PM »

defence segrar? Dom är ganska sälsynta ändå.

Jo lite sällsynta är de allt, men oerhört trevliga. Speciellt när man har sovit gott, vaknar, loggar in och nån snubbe har slagit sönder sig mot sitt fort utan att man ens vetat om det.
Logged
Reaccão
Guest
« Reply #34 on: December 17, 2007, 00:39:23 AM »

Nåja, jag lämnar spelet om ett par dagar... efter att ha vunnit R5 (militära poäng och alliansrankingen) och R4 (alliansrankingen).

Jag har haft riktigt roligt men att starta en ny era, med alla problem och buggar klarar jag inte.

Lycka till och ha roligt!
Logged
Naylrod
Guest
« Reply #35 on: December 17, 2007, 13:57:10 PM »

Nåja, jag lämnar spelet om ett par dagar... efter att ha vunnit R5 (militära poäng och alliansrankingen) och R4 (alliansrankingen).

Jag har haft riktigt roligt men att starta en ny era, med alla problem och buggar klarar jag inte.

Lycka till och ha roligt!

Ha det gott Reac, era (IIIIII) allianskrigsstrategier har inspirerat mig mycket, och lärt mig ännu mer. Hur gick det i slutkriget? Vann U_H?
Logged
Reaccão
Guest
« Reply #36 on: December 17, 2007, 17:52:20 PM »

Ha det gott Reac, era (IIIIII) allianskrigsstrategier har inspirerat mig mycket, och lärt mig ännu mer. Hur gick det i slutkriget? Vann U_H?

Det är inte slut ännu, det är nog 30 timmar kvar eller något, men lllllllll ledde med 2000 senast jag kunde titta.
Logged
Naylrod
Guest
« Reply #37 on: December 17, 2007, 18:37:16 PM »

men lllllllll ledde med 2000 senast jag kunde titta.

Har du redan hoppat av?
Logged
Reaccão
Guest
« Reply #38 on: December 17, 2007, 18:38:44 PM »

Har du redan hoppat av?

Jag tog semester resten av kriget.
Logged
Naylrod
Guest
« Reply #39 on: December 17, 2007, 22:17:52 PM »

Jag tog semester resten av kriget.

Ok, jag hörde att min gode vän Ghibon hoppat av också. Han blev sur när ni krossade maiu.  *Grin*
Logged
Naylrod
Guest
« Reply #40 on: December 21, 2007, 22:42:48 PM »

Här var det minsann dött!  *sad*
Logged
Masta
Private
*

Karma: +0/-0
Offline Offline

Posts: 2


« Reply #41 on: January 02, 2008, 22:58:00 PM »

Är det någon svensk som lirar på realm 9 som ahr lust att starta en alliance *Tongue*
Logged
Naylrod
Guest
« Reply #42 on: January 03, 2008, 13:28:40 PM »

Är det någon svensk som lirar på realm 9 som ahr lust att starta en alliance *Tongue*

Jag spelar i R9, samma namn som här. Är medlem i Avengers.
Logged
Masta
Private
*

Karma: +0/-0
Offline Offline

Posts: 2


« Reply #43 on: January 05, 2008, 20:02:16 PM »

aah jag såg det nu, men tror du jag och en polare kan joina, vi ahr spelat innan, fast de va ett tag sedan, och varje gång har vi blivit sönder tjöttade typ i början..  vore snällt om du kunde höra med ledaren, jag har samma nick in-game som här.. och snälla attackera oss inte *Smiley*)
Logged
Naylrod
Guest
« Reply #44 on: January 05, 2008, 21:03:36 PM »

aah jag såg det nu, men tror du jag och en polare kan joina, vi ahr spelat innan, fast de va ett tag sedan, och varje gång har vi blivit sönder tjöttade typ i början..  vore snällt om du kunde höra med ledaren, jag har samma nick in-game som här.. och snälla attackera oss inte *Smiley*)

Är du Masta i R9?   40poäng ?!?!  -- Jag skickar ett mess in-game.
Logged
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 17   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!